14 augusti 2012

Hälsade på nån VÄLDIGT speciell idag




Nån som känner igen detta troll? Han kände iaf igen mig ♥ Jag trodde jag skulle dö i sorg när jag såg honom men nej, blev så lycklig. Lite tårar var det men inge värre. Han hade det bra, var rund och go och började få vinterpäls. Fina skor och allt! Han verkade så glad av att se mig, han slickade mina händer i säkert 15 minuter, och jag bara smalt. Han kom ihåg det jag lärt honom också och han var så fin ♥.

Det som förvånade mig var HUR LITEN HAN VAR! Herregud! Och hovarna var MINIMALA och inte på tal om öronen. Haha PLUTT-PONNY! Men sååå sööt.


Nu har jag en bra magkänsla iallafall, vet att han mår bra och att han inte är ledsen eller nåt. Skönt att slippa mardrömmarna ett tag framöver, hihi.



1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag är lite kluven, vet ej vad som är bäst.. Kommentera gärna vad du tycker är bästa alternativet! Samt för/nackdelar!

    http://storyofourlife.webblogg.se/2012/august/torv-eller-san.html#comment

    SvaraRadera