18 augusti 2012

Snuskig känsla

Urk är det enda jag säger. Har ätiti så mycket skräpmat nu att jag känner mig sjukt äckligt. Jag är en sådan person som älskar att känna mig nyttig och fräsch, men nu fy. Igår godis och nu pizza. Bläh rent sagt, urk! Men tja veckoslutet är till för att slappa för mig iallafall, plus att ladda för imorgon! Mycket energi tack då. Men snart ska jag rida och senare springa (om jag hinner) och träning, då omvandlas fettet till muskler och energi. LIKE.

Idag provas ett kimblewick på henne, funkar hon bra så kanske jag vågar använda det, det är starkare än mitt nuvarande och jag vill ha henne i kontroll så ska försöka mig på det då jag gillade det bettet på Happy då han var het och stark när han nyss kommit till mig. Så hoppas hon funkar på detta nu, så vi inte dör båda två.

Kvällen blir väl nåt med killen, sitta ute och chill eller nåt, najs! Har saknat det faktiskt bara sitta där ute en sommarkväll, fest eller ej. Kul ändå. Dricker klart inte när jag har väckning runt typ 5? Neh. 

Men ja vi hörs senare, nu armmuskler sedan och rida! Adjöss! Hoppas Tessan känns fräsch nu.


En välkänd figur ♥ Han räddade mig ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar