03 augusti 2012

Hiss och Diss

Hiss!

logo

Hööks nya kollektion! Älskar hela JH-collection! Schabraket är bara WOW och dunvästen MEGAWOW!


AH GIMME!


KEP- hjälmarna


Iallafall denna är UNDERBAR, dock väldigt dyr. Men denna ät självklart den jag skulle satsa på om jag köper en till, eller hade pengarna. 


DISS!


Charles Owen hjälmarna SOMMARTID! Vintertid alldeles underbara, men sommaren uäk! De är kokheta, blir svettiga, slemmiga och börjar LUKTA illa om man använder dem varje dag. 
(Orsaken till varför jag köpte en GPA speedair...)




Regeln om logostorlekar på tävling. Alldeles SJUKT alltså! Jo jag vet att de inte kollar så noga, men OM de gör det så är du rent sagt i pisset. Kan ju inte bära med mig 2 olika par av allt med "bara om" de skulle kolla. Älskar t.ex. mitt cavalor schabrak, men vågar ärligt inte ta risken och använda det på över regionalnivå. Jag vill inte bli diskad p.g.a. det efter en superbana med bra placering.


1 kommentar:

  1. Int tittar dom på logoja typ alls själv har ja en rock som har tävla med i alue tävlingar o it har man sagt någo den rockin har en logo som e typ över hela ryggen

    SvaraRadera