05 augusti 2012

Svaren på era frågor

Skulle ju ha svarat i videoinlägg, men kom inte in tillräckligt med frågor så det blev ett vanligt svarsinlägg bara. Sorry, men är inte värt det tyvärr om det inte finns intresse.

Anonym
Tänker du rida utan sadel med Tess nångång:D? : 

Japp det tänker jag verkligen! Och det är så på gång just nu! Kommer antagligen att ske mycket på vintern för den delen då det är varmare och snabbare då.

Använder du brun utan sol? Vad tycker du om det?: 

Jo det gör jag, har dock inte använt det sen vintern, men det är ett sjukt bra alternativ istället för att söndersteka sig själv plus att du kan välja VAR du vill ha färgen lätt. TUMMEN UPP!

Har du ett eget hus när du sa att du skulle flytta efter spanien resan? :

  Nej det har jag inte. Studerar och har inte en tillräckligt flytande inkomst för att ha råd än.

Vad tycker du om kurviga tjejer? Villket är snyggare änligt DIG. Smal/kurvor :

  Tummen upp för kurvigt! Skelettsmal gillar INTE jag, smaksak men inte nåt jag gillar. Jag föredrar TRÄNADE kroppar, inte smala. Dock så beror allting mycket på hur man bär upp sin egna kropp. Men muskler och kött på benen hellre än några spindelben, men som sagt smaksak.

Skulle du villa flytta utomlands?:

  Janej. Beror på, just nu känns det som att min hobby tar emot det, och den är mitt liv i stortsett, så det är lite knepigt. Sverige vill jag flytta till och satsar på att kunna göra de maybe nångång. Men också OM man vill vara tillsammans med S så funkar det inte, och vi vill flytta till florida i framtiden hihi, men det får man se. Mycket kansken och funderingar men inga svar.

Hur högt är ditt mål att tävla med Tess i framtiden & hur länge tror du att det tar för dig att kommadit? (du passar sjukt bra med henne<3) 

: Oj vårat mål är högt, högre än jag kanske vågar. Men det skulle vara 140 klasser någongång. Detta skulle vara inom 5 år hoppas jag. Och tack så mycket!

Har du några tips med att få en häst i en högre form?: 

Tjaa beror på hästen. Benen fast och driv på när hästen vill sjunka ner och lyft händerna. Försök variera på raka och böjda spår så att den inte ska "hänga ner" så mycket. Händer lätt på volter.

Sporrar/spö?: 

Beror på hästen men jag föredrar spö eftersom dess verkan kan du använda när du vill, sporrarna sitter och påverkar hela tiden.

Höst/vinter: 

Hösten, inte iskallt och höstregnen är mysiga!

Ska du använda pink utrsitning på Tess tex på tävlingar? Haha

  Faktum är att jag beställt ett ljusrosa equiline schabrak till henne så i måtta ja hihi.

Bästa landet du har varit i?

 Thailand in my heart!

Vart till usa skulle du vilja åka till, om du fick?

 Man undrar ju, NY?

Skulle du köpa fler hästar än bara Happy tillbaks om du skulle ha massa pengar, eller skulle du då bara köpa honom?

Massor pengar hmm... Happy är prio 1 så han skulle komma fort tillbaka, men ja skulle köpa mig en riktigt cool dressyrhäst!

Din "bästavän" på stallet?

 Matilda!

Om man såg dig typ på stan, så skulle du vilja att man kom fram till dig då? Haha 

Haha, skulle vara sjukt kul men väldigt ovant! Men gärna för mig, skadar aldrig ;)

Du är jätte vacker<3  

tack du :)

Anonym
Va tycker du att e viktigast i ett förhållande? Skulle du göra slut bums om S skulle vara otrogen, lr är det situationsbundet? 

 Viktigaste är solklart att man kan lita på varandra, utan det är det riktigt svårt att få det att fungera. Säger situationsbundet för beror på vad menas med otrogen i allas ögon, men med väldigt stor sannolikhet ja. Skulle fallet vara så, så vill han klart inte vara med mig.

Anonym
Hej, har du någon orsak till att du lägger upp samma bild flera gånger?:o

Haha nej inte egentligen. Orkar inte ta nya bilder VARENDA gång jag publicerar ett inlägg så använder samma bild många gånger ja.

hu börja du käna pengar på bloggen?

Genom reklamer av olika slag, klickstatistik.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar