05 augusti 2012

ett sorgligt meddelande

Igår var SÅ kul! Vart så glad hela kvällen, på alldeles galet bra humör. Var LÄNGE sen jag kunnat vara så "mig själv" som då. Glad, energisk, skrattig och så jag. Lycklig chey.



Början på denna dag var verklien rutten till 100, men resten av dagen var topp! Varit på bio igen (hehe), ätit ute och chillat med killen som varit på permission igen. Nu är han dock tillbaka och saknar ihjäl mig at the moment just nu. Vill ha honom tillbaka... Tja "bara" fem dagar att vänta igen...

Nu har jag tränat och ska försöka dra ut och springa en tur med hunden senare om jag orkar... För det skulle vara 6:e gången denna veckan?! Men har ett behov att få röra på mig, så gör det gärna. Så får se hur det går, men först skype alá älskling.

Imorgon är det jobb som gäller från kl.9 framåt. Får se när jag slutar och så men rida måste jag hinna imorgon kväll, förhoppningsvis nån slags träning! Eller dressyr. Vet inte vilken dag jag hopptränar denna vecka, antagligen torsdagen. För söndag är det ju regional start för oss jippiie taggar! Sjukt stor och fin bana, lite stressad för hur stark hon ska bli men det är bara att hålla tummarna för oss två än en gång och hoppas på det bästa.

Nu ska jag sätta mig ner och skriva ett lite sorgligt email. Riktigt vemodigt, men det känns tyvärr som ett stort förhinder nu, måste gå vidare för att ta mig upp. (Och nej kära vänner INTE sälja Tess!) Dock är inget säkert, så nämner INGET ut här förrän det sitter 100%. Men sjukt COOLT! TAGGAR!


1 kommentar: