28 augusti 2012

sjuk igen

Uppe nu efter en lång nattsömn och märker att halsen värker, fan! Måste vara p.g.a. min ragespringning igår. Aldrig sprungit så långt! SÅ stolt! Idag igen samma sak ikväll, men före det ska jag till TB-stable och rida Era. Jag passar nu på att tacka alla som låter mig motionera deras hästar nu när det behövs. Jag tror inte nån kan förstå mig i denna situation. Föt att jag ska hållas frisk och kunna äta så BEHÖVER jag motion i massor. Och nu försvann en stor del av min motion i samband med Tess så detta är j*vligt tungt för mig. Men som tur förstår människor och låter mig rida. Thank you god annors vet jag inte vad jag skulle göra.

Bara en lektion skola idag! Så chill, slutar kvart före 3 och sedan spurt till Tess och promenera henne. Och därifrån rakt till Era. Skoj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar