02 augusti 2012

Jobbig dag blev bra

Dagen börjades med att jag vaknade gråtandes igen, Happy. Drömde samma vanliga, att jag var på ridläger och dom skulle ta honom ifrån mig. Klamrar mig fast vid honom och vägrar släppa. Börjar bli van, men ändå lika obehaglig när mn vaknar med tårarna rinnandes nerför kinderna.

Men tja efter denna väckning klockan 8 så kunde man inte sova längre så låg bara kvar i sängen några timmar tills jag gick ut för att springa kl. 11. Vart hur lätt som helst och skulle ha kunnat springa för resten av mitt liv men Jackie sackade efter hela tiden så måste ta korta rundan = 2 km. Men anyway vart riktigt bra.

Stack till stallet runt 3, försökte rida men var, arg och hungrig. Så gjorde INGET förutom lösgjorde henne lite, inte mycket mer.

Dagen blev bättre nyss när jag kom hem. Fick massor mat att äta, och proppade i mig godis (gött) och detta väntade på mig i mitt rum:

Min nya gpa speedair!

Och min nya John Whitaker magplatta! Och ja den är inne i ett fodral!


Juste och anmälde mig till nästa tävling! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar