20 november 2011

bajs

Sorry för noll uppdatering, men har inte kunnat alls. Fredagen somnade jag först 5 på morgonen p.g.a olika orsaker med människor. Vaknade nästa dag halv 2! Shit fick bråttom att klä på mig och dra av mot hoppträningen. Happy var riktigt fin faktist, riktit nöjd är jag! Sista banan var kanske på 1 meter och ponnyn körde det lätt. Var riktigt stolt över fjanten, och tränaren var riktigt nöjd.

Efter träningen åkte jag till Lina där vi åt MASSOR gott oc hade superkul. Somnade igen 5:30 (suck) och har nyss vaknat, bloggar liksom i sängen just nu.

Idag så ska jag vara här på Linas släktfest tillsammans med dom andra antagligen och sedan hem i något skede och öva på bilteorin.

Btw gissa vad jag ska göra den 10.e december? ;) PROVRIDA BÄSTA DASTHY!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar