29 november 2011

tsau!

Kom hem från skolan, alldeles död, försökte äta men mådde illa, gick och lade mig på sängen, somnade, blev väckt av Maria, åkte till stallet.

Happy var jäkla bra och skojig. Han stack iväg som en GALNING, skenade med mig runt planen så att stallägaren kom och undrade vad han hade för fel haha, aaja men fick några hyfsade ökningar i alla fall och bra byten, jag var rätt nöjd faktiskt och det var ponnyn också!

Har nu nyss kommit hem och taggar för att gå ut och springa i iskalla kylan + regnet, jei -.- Är annors också trevligt trött eftersom S kom till mig på natten och sov över, så TRÖTTHET.COM. Idag kanske jag kan relaxa för mig själv, typ jersey shore eller nåt? Skulle gilla, the reunion NICE ♥

Btw VÄNTAR PÅ VECKOSLUTET som en galning! Fredagen PARTY, lördagen PARTY! Jess mitt underbara liv fortsätter, gotta love it. Vart ju i Sverige förra veckoslutet och var alldeles för lame, så nu är jag fulladdad så att jag skulle kunna explodera, UTGÅNG TACKAR ♥ Älskar vintern när det är 0 tävlingar och 100% kompisar och utgång, NICE! På sommaren satsar jag allt på hästen/hästarna och tävlandet men nu behöver jag space. Klart jag sköter hästen också, men jag njuter mest nu av kompisarna och umgänge, inget fel med det :) 


Först var jag glad när jag slutade tidigt


Sedan missade jag bussen och blev såhär sur




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar