28 november 2011

hejhejhej

Visste du..
att jag vill ha - dasthy
att min senaste kyss - var en halvtimme sedan
att jag lyssnar mest på - partysånger
att jag pratar - för mycket, för ofta
att kärlek är - det bästa
att jag gillar att - rida, pussas, sova, laga mat!
att jag är hemligt förälskad i - orlando bloom
att sist jag grät var - några veckor sen
att min mobiltelefon är - typ sönder
att när jag vaknar på morgonen - är jag bortkommen
att innan jag går och lägger mig - tränar jag
att idag har jag - kommit hem från S, ätit
att jag just nu tänker på - S♥
att i kväll ska jag - hmm ingen aning
att i morgon kommer jag - ha skola :(
 
Jag:
Är singel? knappast?
Svär ofta? rätt så...
Sjunger i duschen? händer
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej
Skrattar åt dina egna skämt? tyvärr ja :D
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? ja
 
Har du:
Jobb? tyvärr :/
För många vänner? omöjligt :)
Färgat håret? jaa
Bra självförtroende? rätt så
Sagt "jag älskar dig" till någon? japp
Varit kär? ja♥
Gjort något olagligt? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
En hemlighet som ingen annan vet? tror det
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? har hänt
Blivit generad inför folk? HAHA ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja
Färgat ditt hår svart? usch nej
 
Vad:
Längtar du till mest just nu? provrida dasthy, S och godis haha
Har du för kläder på dig? morgonrock, ett linne
Gjorde du igår? kom hem från sverige, städade, red, stack till S
Ska du göra i sommar? Öppet, säkert jobba, tävla
Åt du senast? fitness flingor
Har du för mobil? öö nån nokia yber workphone
Vad köpte du senast? kläder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar