18 november 2011

Förklaring på Dastino

Ni har hört om honom förr I know men kan förklara snabbt situationen. Min kompis häst, superfin och vi ska kanskekanskemöjligtvis köpa honom. Men nu är det ju så att pappa säger att jag måste sälja Happy i såna fall, och det är ett skitsvårt val för mig och jag vet inte om jag klarar av det. Men vi skall ändå och provhoppa Dasthy här någongång i december för att kolla upp lite. Får väl hoppas att Pappa kärar ner sig och bestämmer så att jag kan ha båda två... Skulle vara så typiskt honom alltså! Men jaa man vet ju aldrig. Skulle kunna tänka mig att ha dom parallelt till en början, tills en rätt köpare skulle hittasi lugn och ro, så man inte blir tvungen att sälja till vem som helst i bara farten, no no!

alldeles normal, vintern 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar