23 november 2011

underbara ponnysar

Hade ett rätt bra pass med Happy ute på planen faktiskt. Han var framåt och känslig för hjälperna, så red på ca 40 minuter. Sedan kom Matilda och vi bestämde att jag skulle rida Shakira lite grann (= hehe hela tiden). Jag var lite skeptisk då jag vet hurdan hon kan vara, men jag säger bara WOW! Är alldeles nerkärad i henne. Det var att jobba henne jovisst, men det vare bara kul! Mellantraven var hennes bravur, guud så härligt det kändes när hon flög fram. Säger bara GUD Matilda jag avgudar din ponny! Så ett jäkla lyckat pass med två ponnysar,och jar är heldöd nu efteråt. SKÖNT!

Ikväll ska jag träffa Kajsa tror jag, jei behöver tjejsällskap! Skojskojskoj kanske kommer någon annan med också, skoj det med!

Imorgon så ska jag faktiskt med båten till Sverige och stanna där tills Söndagen! Eftersom jag ska på Stockholm International Horseshow! Det kanske jag har glömt att berätta? Blir väl rätt kul antar jag.

Men nu duschen -->



Några bilder någon klickat på min bäbis ♥



2 kommentarer:

  1. Haha, det såg helt SJUKT fint ut!! Och Shakiras ökningar när ja red dit efteråt va helt OMG. Hon va helt magisk o de så sjukt fint ut!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig & cool blogg:)

    Kram på dig<3

    SvaraRadera