02 november 2011

Love your life

ojdå vilken dålig update jag haft! Gårdagen skulle Happy ha ledigt, men åkte ändå dit o skrittade honom en halvtimme, och provade ett nytt bett etc. På kvällen träffade jag sedan snabbt Lina och Stina (grattis för körkortet) och sedan stack jag iväg mot S. Därifrån kom jag sedan hem på morgonen och stack till skolan. Har kommit hem för en timme sen och är skittrött och vill helst bara gå i ide, menmen hästen måste ju skötas så ska väl snart dra mig av mot stallet eller nåt. Eller så rider jag runt 8, får se...

Har idag varit effektiv och skrivit en 800 ords essä under min håltimme för att slippa skriva den ikväll, FREEDOM va? Men nej fick en NY essä att skriva ikväll, skoj va? Noja tur att ja gjorde den andra annors skulle jag ha haft 2. Duktiga jag ♥

Nu ska min närmaste halvtimme spenderas åt Jersey Shore the reunion, u gotta love it. Hörs senare folket!

1342385831_5_lpo5_large_large
Tumblr_ltmonprkv11qj9blwo1_400_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar