20 november 2011

MISSING YOU

Har nu kommit hem äntligen! Varit då hos Lina och firat hennes födelsedag, ätit massor men haft jätte kul. Efter Lina så drog jag till ponnyfjanten och red honom. Han var rätt skojig och normal. Inte EXTRA bra men inte dålig, utan helt normal och samarbetsvillig som vanligt :)Så rätt bra pass ändå om man frågar mig.

Men jäkla bra kväll igår, alltså vi hade så mysigt! Hade värsta ljusen på bordet och allt, och vi talade tjejsnack hela kvällen/natten. Eller jaa natten så pratade jag mest med Mika och Lina för resten somnade kanske runt 2-3. Men jag hälls av NÅGON orsak vaken till sådär 6. Skojsit.

Men jäkla lyckat helg utan festande, förutom då fredagens jäkla triangel-drama eller kanske fyrkants-drama. Morr, thanks allihop :D

Men nu öva på teoriprov och sedan kanske skriva Livsåskådningessä, om jag orkar annors skriver jag imorgon.





LOCA!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar