24 november 2011

I♥sleeping

Så skönt att få vakna upp kl.11 i din egna säng och veta att du är ensam hemma. Du kan göra vad du vill, hur du vill, när du vill. Ska nu snart träna, sedan packa ch byta buren till de stackars djuren.

Idag iväg till Sverige då, taggar egentligen noll. Vet inte har inte någon lust att åka... Vill vara hemma med kompisarna, S och ponnyn. Men det blir superkul att besöka Stockholm International Horseshow, men det är ju först imorgon det... Idag en tråkigt båtnatt med Mamma och systern (som ändå aldrig dricker) så va tusan ska jag göra på båten? Äta, äta och äta. Nej tack. Jag vill dra med mig en kompis NU! Maria? Kajsa? Lina? Party med mig. Eller bara fejda mamma och systern och vara med S, jotack ♥

Nej nu måste jag skärpa mig, ta tag i livet igen. Men varför? Det här är mitt nya liv liksom? Men jaja får se vad som sker. Jag vill och ridá btw nuu! Men ingen skjuts så kommer inte att kunna rida idag överhuvudtaget :( Och så vill jag  ha Dasthy NUU can't wait på allting. 



1 kommentar: