12 november 2011

Jajja!

Ja kunde/hann inte blogga igår p.g.a att min dator fixades, och jag hade sjukt bråttom igår. Men ska berätta om gårdagen.

Hade skola från 8-14.15 var hemma lite efter 3, åt, duschade, fixade mig. När jag vra klar så var klockan på nåt sätt redan 6 så jag och Maria blev hämtade av S, och vi drog iväg på Paranormal Activity 3:an. Jag är skitskraj så var jätte rädd att jag skulle få total panik, men konstigt nog så var jag helt chill (nästan). Filmen var överhuvudtaget skit haha, men ja strunt i det. Efter filmen så stack vi till grani där vi började "förfesta" i några timmar. Det var rätt kul faktiskt! Runt 12- halv 1 (?) så stack vi till Onnela, och där dansade vi till lite efter 3. Det var sjukt kul, men HETT! Efter onnela --> till S, där båda jag och Maria övernattade.

Nu har jag nyss kommit hem, eller nån timme sen kanske, och har bara hunnit gå igenom min bloglovin och ska snart duscha kanske eller nåt. Idag står det ridning på schemat och sedan myskväll med bästa Maria på kvällen tror ja. Bloggar mer senare ppl.




My babe



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar