27 november 2011

flytta till sverige?

En jäkligt trött ponnybrud har anlänt hem till Finland, känns som om ja inte har sovit på ett halvt år eller nåt! Men ska nu ändå orka berätta något om varje dag i stockholm/resan.

Torsdagen så vart vi ju bara på båten och då åt vi och chillade i baren typ, inte mycket mer än det. Hade det rätt skönt, men gud sån saknad man kunde känna, crazy.

Fredagen så åt vi frukost på båten (gött), och sedan så tog vi taxin till Scandic hotellet vi skulle bo på under vår tid i stockholm. Just när jag kommit in i taxin får jag besked om att jag blev utslängd från psykologikursen (!) och totalflippa, fan vad skit det kändes. Noja ändå, hotellet var fint, vi gick ut och äta och sedan så mot globen --> Där gick vi omkring på expot i några timmar och med mig fick jag en Kingsland tävlingsskjorta, ett täcke till Happy och sedan John Whitaker bling- jeansridbyxor. ( skulle dock ha kunnat ta med mig hela expot hem, hehe) Noja ändå, showerna var bra och fick jäklig inspiration att själv ta mig så "långt" att tävla i horseshow. Kvällens "höjdpunkt" var nog när jag lyckades ha sönder både min Ipod och min mobil, skoj?

Lördagen så spenderade vi måst på shopping på stan. Köpte inte så värst mycket, men något smått från BikBok och sedan detdär jäkla häftet till Happy, ÄNTLIGEN! Runt 3 så åkte vi tillbaka till båten och hem mot Finland, ÄNTLIGEN! Jäkligt blåsig natt = guppeli gupp=sovit skitdåligt = trött.

Och nu har jag nyss kommit hem, borde träna och rida. Och det ska jag adjöss.


1 kommentar:

  1. Sv; Det är inte min ponny utan min medryttarponny sedan 5 år tillbaka men ja hon är supergo! :D

    SvaraRadera