17 november 2011

You are the best thing

Kom nyss hem från den bästa. Har jävla bra känsla just nu, alltså ♥ Ppl btw vet ni vad som sker idag? Twilight premiären ikväll! JAA ÄNTLIGEN! En mycket tråkigasre sak är då att jag har skola från 8-4, fan vad äckligt liksom... Men man får överleva?

Sry överhudutaget för den urdåliga updateringen från igår, men har haft fullt upp rent sagt. Var i skolan, gjorde projekt med Maria, red och åkte iväg till S. No time for blogging liksom! Morr.

Happy var helt okej igår med tanke på att jag red med dressyrsadeln som han alltid går dåligt med typ, han var framåt och rätt så positiv på alla sätt. Btw nu har jag lärt honom att lyfta på frambenet på kommando, och han fattar det super bra! Mitt lilla geni ♥ Jag tänker så fortsätta med trickträning eftersom det är sjukt nice att känna att hästen har fokus på dig och lyssnar på vad du ber. Plus att Happy är extremt lättlärd, så det är ju alltid ett litet plus.

Nåt annat skoj är att jag ska och provrida Dasthy! Sjukt coolt, men med detta så förstår ni säkert vad det innebär... Detta är hemskt, men vet inte vad jag ska göra? Jag vill kunna ha dom båda två, och ska ännu försöka se om det är möjligt, men inte så stor chans...



Drömmen kanske blir sann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar