13 november 2011

sköj

Ligger som förlamad i sängen just nu. Gårdagen var rent sagt okej. Mådde på något sätt dåligt i kroppen, igen dendär övermättnadskänslan som överraskade plötsligt och gjorde det rätt omöjligt att ha kul. Noja efter VÄLDIGT STORA om och men så kom jag hem lite efter 4, jag crashade rakt i sängen och somnade genast. Hade faktiskt redan somnat i bilen på vägen hem till mig två gånger, vilket ALDRIG händer. Så var galet utmattad med andra ord.

Idag väckning 9 och iväg för att kolla hunden. Det var en två timmars resa dit så jag lyssnade på musik hela vägen och vips så var vi framme. Hundarna var urgoa och på nåt sätt så lyckades vi välja ut den rätta till oss. Efter det kinarestaurang och sedan hem. När jag kom hem så stack jag rakt till Maria och kollade på deras valp Freya som kommit idag, och omg så söt hon var! Efter det har jag inte gjort nåt, bara kollat runt på nätet och så. Vet inte om jag gör nåt ikväll mera, knappast men får se.



p.s vad ska min älskling heta?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar