05 november 2011

I'M BACK ON TRACK

ÄNTLIGEN ALLA BLOGGLÄSARE, 'NTLIGEN HAR MITT NÄT BÖRJAT FUNGERA! Underbart, my life is back! Jag märkte en roligt grej när jag var utan internet, hur mycket extra tid man har! Gud vad man slösar tid på att bara sitta vid maskinen hela dagarna i ända. Nu har jag hunnit med massor annat, som att träffa kompisar etc. Underbart!

Igåd hade jag hoppträning och det gick riktigt bra, Happy var het som vanligt så Matti sa att jag skulle hoppa hela träningen utan spö! Det gick rätt bra, jag fick träna på att rida honom i låg och rund form ett tag för att han skulle lugna ner sig och sedan hoppa med den takten. Och oj så bra det gick! Han taxerade super fint själv och jag var verkligen nöjd! Vi hoppade en bana på 11 hinder och Happy orkade riktigt fint satsa hela banan till slut , vilket brukar vara lite problematiskt då och då. Vi hade mycket titthinder, men han kollade inte ens på dom! Duktig ponny ♥ Hoppade kanske som högst 95 eller nåt, men rätt kul eftersom det var den där jäkla regnbågsoxern, så var nöjd.  Nåt jag var extra nöjd med var att han hoppade serierna SÅ SNYGGT, och det berömde Matti också vilket kändes bra eftersom serier kan vara skitsvåra för honom, men det var sådär perfection känsla. Så en bra dag igår, ja juste Happy fick nya skydd! (slänger in en bild senare)

 Efter stallet så träffade jag Lina, Stina, Ville och Kajsa. Dom var jag med i nån timme, sedan kom jag hem runt 12 och så var jag en junt och spelade sims till ungefär 2 , haha. Vaknade idag 11, och kände mig UTVILAD för en gångs skull. Underbart alltså. Gud så skönt det var ♥ Nu feelar jag faktiskt att åka till stallet och bara mysa med Happy. Ska försöka vara där länge idag , då det verkligen var länge sen jag var där LÄNGE.
The feeling when you are flying


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar