17 november 2011

Vad är lycka?



Till mig betyder lycka att man har vänner, man är glad, man känner sig lycklig, MAN ÄR FRISK och att man kan leva livet liksom. Märker på mig gigantiska skillnader sedan jag börjat ordna upp saker i livet och inte isolerar mig mera, som jag gjorde förr. Genast jag börjat träffa mina vänner så mår jag så mycket bättre. Visst allting är inte hundra procent bra än, men på god väg iaf. Och för det måste jag tacka min familj, mina vänner och Happy. Det är intressant hur mycket ett djur kan få en att orka kämpa, men jag visste/vet att jag har inget val om jag vill hålla kvar honom. Det var det som gjorde så att jag typ finns idag, tanken att ge bort honom var för hemsk. Visste att jag måste försöka för hans skull. Något sådanthär var inte tillräckligt starkt för att förstöra allt jag jobbat för, nejdå.

Den lilla personen som säger mig vad jag ska göra suddas bort mer och mer.



Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar