17 november 2011

@school

Är jävla glad idag på något sätt! Allt är bäst happy är go, S är bäst, det är min "äta-vad-jag-vill-dag", ska träffa systern på stan och så ofc TWILIGHT i natt! Can't wait, är superfan av twilight och har secret crush på både Taylor Lautner och Robert Pattinson, yum. och ännu skojigare vi ska antagligen i december och testa Dasthy ♥♥ Skrämmande att hoppa stor häst, menmen jag måste väl. Vill inte tänka tanken vad detta kan innebära... Det är att ge bort mitt hjärta, min bästa vän.

Men en annan rolig grej är att jag just avklarade all bilteori på nätet! Genast jag tog borde den stressande tiden så gick det igenom, när jag har tiden på så kan jag få hur många fel som helst för att jag stressar. Som tur har jag intyg på att jag har koncentrationssvårigheter så får skriva riktiga provet UTAN tid också, shit nice. Om allt nu skulle gå som jag vill så har jag teoriprov på måndagen, och sedan så fort som möjligt inssin så kanske har kortet inom 2 veckor eller nåt? NICE då joinar jag körar klubben med Kajsa och Stina. men kanske jag skulle förvåna att klara av inssin på första försöket? (big chance)

Okej gick inte så superbra precis... Men ändå igenom och alla klara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar