12 november 2011

I LOVE weekends

Gud alltså, har fått sådär trevliga 4 timmars sömn så är rätt så trött och slö på alla sätt just nu, men har ändå lust att göra nåt ikväll, typ bara träffa kompisar eller nåt. Har varit vädligt sällskapssjuk på senaste tiden, kan inte sitta hemma längre. Det var vad jag gjorde här i vadå flera månader, för att jag intr hade kraften att dra mig upp av sängen, bara låg hemma och kände mig död och önskade typ att jag varit det. Men nu så smäller allt tillbaka med full kraft POMM ut och träffa folk, inte sitta hemma! Jadå den gamla Linnéa har vaknat upp och går inte att stoppa. Men samtidigt måste jag ta ansvar för viktiga saker, så som ponnyn etc. Men dit ska jag ju snart anyway :) Dressyr ska han INTE gå, vill ut på en tur om det är möjligt, annors får jag hitta på nåt. Ska antagligen trimma manen lite om jag har tid/orkar, för han ser ut som ett rufstroll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar