10 november 2011

klockan är 6

Och jag ser på jersey shore vid frukostbordet, älskar. Det är det bästa sätter att vakna upp, det här är orsaken till varför jag vaknar för tidigt också varje morgon. För jag vill ha tid att bara sitta och chilla i lugn och ro, och inte springa omkring och ha sjukt brådis.

Idag så har jag då skola från 8-4, usch men man får bara klara sig. Borde då rida ikväll igen, men ville inte träna dressyr hela tiden. Men vill inte heller rida ensam ut i kolsvart mörker, what to do? Kanske hoppa? Nej, knappast. Jag är inte den som hoppar ensam egentligen, hasr respekt för hinder, men skulle vara kul att få gasa på lite. Och kanske testa lite höjder. Han har ju gått 120 och det skulle vara coolt att testa gränserna nångång men dunno. OMG IMORGON ÄR DET FREDAG ♥ Hoppas på bio med Maria och sedan nåt skoj? Fest? Kajsa? :) Jaaja får se. BTW DET ÄR MINUS 5 GRADER UTE, FREEZING!




1 kommentar: