07 november 2011

Livet ler

Har flygit omkring på rosa moln hela dagen idag ♥ orsak okänd, eller allt känns som att det börjar lösa sig, ÄNTLIGEN. Har haft en supersvår period, svåraste i mitt liv ni vet att jag inte öppnar mig om det här på bloggen än iallafall, men kan säga att allt har börjat flyta på bättre. Jag är superglad över alla mina vänner som jag kunnat träffa mycket på senaste tiden, dom håller mina tankar borta rätt så mycket från skitet och Happy är kungen! Det här är känslan när allt flyter på, alltså underbart, kan inte beskriva den.

Har varit i skolan, haft ett låångt föredrag, varit på förskriftliga (btw teoriprov nästa måndag) och nu kommit hem och ska snart dra av mot hanaholmen (?) för att med modda 14 kursen se på Svinalängorna. Happy motioneras av Louise idag som tur. Nu dra mig av mot Maria, kommer hem kanske runt 9 eller nåt.


Jag & underbara Kajsa
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar