10 november 2011

kyla är inte linnéas grej

Siiter just nu i skolans datasal med min vinterparka på, och har rent sagt haft på den inomhus exakt hela dagen. För det är ISkallt. Minusgrader liksom? men okej vad kan man förvänta sig? Det är liksom november. Men jaja, helt ok dag idag, presentationen gick rätt bra, psykologin sög, filosofin ok fick nåt smart sagt också, modersmål gick bra tror läraren gillar mig. Tråkiga saker då istället, första reserv till B-rengas. Okej vad kunde jag förvänta mig? Är 18, rider ponny? Ponnyåren tog slut när jag var 16, ponnyn var i9nte alls sig själv under hela uttagningen typ, han var trött, slö och stel. Mysko... Lite besviken faktiskt... Men noja det här har redan förstört min förra lektion så det ska inte förstöra resten av dagen, fan nu blev jag sur igen. Jag som just blitt på bra humör. Jag vill ha S här. Men drar hem nu, adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar