18 november 2011

dead!

Är så trött just nu, ska bara kolla mitt jersey shore avsnitt till slut och ska sedan ta en tupplur för en tid. Ska sedan höras om planerna för ikväll, men antagligen bara hemma (länge sen sist).

Red ut en kort stund på Happy i skogen förresten. Han var sjukt skojig, han var vääääldigt framåt och wow sån svävande trav han fick till! Har aldrig känt nåt liknande, kändes super. Han var roligt ute på åkern också, han liksom pep till när jag gav galoppskänkeln och han sköt iväg´. Han är för gullig, det var ett riktigt stoskrik, gullet! Han lyfte benet riktigt bra nåra gånger idag också när jag tricktränade, fina Happy! Imorgon är det då hoppträning som står på schemat, great! Hoppas Happy är snäll :) (och att vi får hoppa högt) Hehe!




sommar! Okej min min är totalt mystisk, fråga inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar