30 november 2011

Idag så...

...Ska jag
  • in på grejer till stan på morgonen
  • ha skola från 11.30-14.15
  • hem och ut och springa (?)
  • på körlektion 17.40
  • kanske nåt skoj?

P.g.a körlektionen så rider Louise Happy idag, bra då behöver jag inte stressa med att hinna med allt. När ska jag vara lugn under en körlektion undrar jag? Det här är liksom min näst sista och jag tycker fortfarande att det är skitäckligt att köra... Vet inte varför, men gillar bara inte att köra. Konstiga jag, men det blir jäkligt skönt att få det där kortet! Det stressar mig massor, och alla tjatar om det 24/7 så bra att få det gjort då.

Tänker definitivt vara ful idag, orkar inte fixa mig nåt alls... Vill ha mina mjukisbyxor och ha ybermys, men får se med den grejen liksom. Äsch nu måste jag träna, adios -->


sommaren ♥ johannas surprisefest
LinaPiaJag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar