14 november 2011

freedom

Jaa min tid blev avbokad, så har liksom två extra timmar på mig här hemma! LOVELY. Ska kanske sova lite till eller nåt annat skoj.

Idag så har jag inga större planer egentligen. Eller jo slutar 12:45 ♥ och ska sedan ÄNTLIGEN rida ut i skogen med Happy! ÄNTLIGEN är det ljust ute så man kan göra detta, stackarn är ju deprimerad inne i manegen dagarna i ända.

Planerna för den här veckan är lite oklara än, men en sak är säkert och det är att på torsdagen är det Twilight premiären som gäller! ÄNTLIGEN, har väntat sjukt länge på den. Och före bion som går ( 0:04) för att vara exakt så ska jag träffa systern min och göra nåt skoj.

Sedan är min nästa plan fastsatt för lördagen då vi ska ha tex-mex kväll hos Lina då hon fyller 18! ÄNTLIGEN DET OCKSÅ. Och då stannar jag övernatt till söndagen, då hon har någotslags släktkalas, jajja inte mer än det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar