15 november 2011

Fy!

Uch har sovit super dåligt, vet inte ens om jag har sovit. Hade mardrömamr hela natten och kunde inte skilja på dröm och verklighet, var i rummet och hörde hemska saker hela tiden. Mitt hjärta dunkade superhårt hela natten, fy. Jag visste att jag drömde och försökte väcka mig själv genom att skrika för jag ville bort, men kunde inte kontrollera min kropp så fick ignet ljud ur mig. Jag minns riktigt hur jag koncentrerade mig för att spänna musklerna för att få ljud ur munnen men lyckades knappast. Uschuschusch, är nu skittrött och vill bara sova hemma i LJUST rum! Jäva paranormal activity och jävla toby som nu skrämmer mig. Morr.

Men andra grejjor, är i skolan var lärare dök aldrig upp till engelskan (?) så sitter och surfar runt. Kl.8 hade jag en bokpresentaion i modersmål (svenska) som gick rätt bra, och läraren verkade nöjd. Jag älskar den läraren tro det eller ej, hon är ung och jätte trevlig, hon liksom är som en kompis ALLVARLIGT! Hon är nåt på 20 så. Men nu väntar jag på min sista lektion, livsåskådning NAJS ett av mina favoritämnen, sjukt intressant och annorlunda. Gud låter som värsta nörden haha, men bara bra det.

Ikväll så ska jag rida Happy i manegen, och sedan träffa S ♥ NO FUCKING WAY att jag sover en natt till ensam, nejnej. Men ppl hörs senare har inget mer att berätta egentligen, så ciao.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar