08 november 2011

The recover

Har haft en super dag, med super människor och känner mig NORMAL. Underbar känsla att känna att man har vaknat upp ur koman, och kan lämna allt bakom en. Livet börjar sakta men säkert leda mot en sundare och friskare jag, äntligen. Livet ler. Snart slipper jag allt skit, snart kan jag vara den jag drömt om att vara nu i flera månader. Inte längre den rädda, sura, dystra och panikartade Linnéa. Nej jag kan vara gamla Linnéa, hon som var glad, sprallig, framåt och livsglad. Det känns underbart att få lämna dessa kämpiga månader bakom mig, eller förhoppningsvis. Att få stiga fram som en fräsch människa, en frisk en. Oj vad jag har saknat det. Under dessa dystra månader förlorade jag och gick jag miste om så mycket. Resor som sket sig, vänskaper som blev och lida, förhållanden, kurser i skolan, familjen har lidit och även hästen. FY. Hoppas bara att allt är förbi och att jag kan börja sikta framåt igen, och att jag ska UPPSKATTA livet som getts till mig.

P.s älskar er alla som varit där för mig under de svåra tiderna, och all hjälp som getts och ännu ges. ♥

6036971241_84428e7274_z_large

2 kommentarer:

  1. Hejsan, vilken snygg blogg! :D
    Super fin häst på headern!
    Kom gärna in till oss, kanske följa via bloglovin?:)
    Kram Felicia på T.N

    SvaraRadera
  2. SV: Haha, tack men ingen av oss två har ponny ;) Vi har bara storhästar.

    SvaraRadera