09 november 2011

hejjsanhoppsan

Dålig update eller? Jodå men har mycket grejjer going on just nu. Igår så hade ponnyn ledigt så jag passade på att träffa lite kompisar på kvällen, träffade Lina & Stina och genast jag kom hem så åkte jag iväg till S där jag sov över. Kom hem imorse, gjorde mig i ordning för skolan och var där till kl.4. Kom hem var med Maria, åkte till Happy. Red ett barbacka pass, som gick rätt så bra på slutet, och kom nyss hem. Har nu gjort ett engelskaarbete om ÄLGEN, alltså allvarligt. Satt säkert en halvtimme och funderade vad mitt föredrag skulle handla om, och blev total knäpp på när jag inte kunde komma på nåt så jag bara faan jag skriver om älgen. Rätt kul tyckte jag, hoppas bara att läraren har humor, det vet man ju aldrig. Haft rätt stressigt i skolan på senaste tiden, eller väldigt. Arbete hit och dit, essä hit och dit. Jag brukar verkligen ALDRIG stressa för skolan, men nu gör jag det hela tiden orkar inte. Har nu total burnout på hela skolan.

Men nu är dagens jobb över och ska nu tänka på roligare grejs. På veckoslutet ska vi och se på hunden för första gången, försöka ha en lång stalldag på lördagen, bio kanske på fredagen, och förhoppningsvis festa på lördagen. Veckoslutet skulle kunna komma NU, är så i behov av det. Btw feelar GRAN Canaria, vill dit nu, exakt nu men nono 1 ½ månad kvar, suck. Men typ bara 2 veckor kvar till Globen och stockholm international horseshow sen igen, skoj!

Men jag fick inte sova så mycket som behövdes förra natten så borde ta igen det så nu träning --> duschen ---> sängen -->jersey shore --> snark!

Roxy & Brittan ville också blogga.


1 kommentar: