04 november 2011

J*VLA INTERNET

Japp vi har allvarliga problem med nätet hemma. Hela systemet har kraschat! hur i tusan ska jag överleva? jag är TOTALT datorberoende, eller ja internet beroende. Jag gör allt på nätet. Kollar alla bussar, tåg, mattrams, info, program ALLT mitt liv är sadly nätet. Så nu har någon tagit mitt liv ifrån mig, r.i.p.alltså! Nejnej skoja bara, men vet ni vad? Jag som ofta tycker att det är motvilligt att blogga så har allvarligt saknat det och varit alldeles till mig när jag inte HAR MÖJLIGHETEN att skriva ner vad som finns i mitt huvud just då.

Men okej om vi ska tala om nåt vettigt så igår så red underbara Louise Happy då jag kände att jag behövde en break från allt. Har varit skitmycket i skolan just nu, är totalt utmattad sover högst 5 timmar varje natt, mina kompisar tar all min tid (bra sak). Så jag kände att jag behövde en liten break. Missuppfatta mig inte, Happy är mitt liv, den jag ALLTID prioriterar först. Men att en kompis motionerar honom en dag i veckan + en ledig dag är HELT okej. Plus att han inte har vilat alls den här veckan ordentligt. Men iaf, Louise sa att han hade varit bra men het vilket är super bra, hoppas bara han sparade lite krafter för dagens hoppträning. Japp hoppning på schemat idag, SKOJ! Det är roligt att ta en paus från den finslipade dressyren och få lite "flänga" omkring, skönt.

Mer än hoppningen har jag inte planerat, eller har egentligen tänkt vara hemma ikväll, och sova lite, ni vet chill? På lördagen är det då utekväll ♥ Väntar! vet inte med vem och vart jag ska, men kanske Shake med Maria, Kajsa och möjligtvis Lina (?). Plus att jag ska träffa Rasse där, hoppas det blir kul :)

My life, my love the reason i breathe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar