18 november 2011

Yesterday

Var najs! Träffade systern i Tölö och hängde hos henne i flera timmar. Vi gjorde inte precis nåt speciellt men vi typ talade och så, och så rensade hon lite skåpen efter resan så fick nåt smått och gott med mig hem också, likey. Runt halv 12 så drog jag och Anna iväg ( hon hade kommit i nåt skede) mot tågstationen för att plocka upp Lina och sedan mot bion och twilight! Bion var bra, men hade sjukt svårt att koncentrera mig på filmen p.g.a att jag hade galna kramper som gjorde mig totalt ofokuserad. Men bion var helt okej/bra men det är alltid annan sak som film än böckerna.( ja, har läst dem) Men var jäkligt förvånad över hur bra allting stämde med min mentala bild jag hade skapat när jag hade läst boken , så det var ett jäkla plus i  kanten. Var hemma kl.3, och hade väckning 6 så har sovit "Hela" 3 timmar wohoo men nu skolan --> synes.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar