29 november 2011

Som handen i handsken ♥

Perfektion, kan inte beskriva men omg!

Jaja vaknade nyss tsm med en viss person haha, hade som vanligt superbäst igår kväll/natt, och nu ska jag vara en hel dag ensam igen, BUU! Tråkigt. Ska iaf nu till skolan och ha lektion med BITCHEN! SKOJ! Kommer att vilja ha ihjäl henne... Ingen aning hur detta ska funka! Hoppas bara jag allvarligt inte mördar henne.

Dagens planer är inga större men Louise rider ponnyn, jag kommer hem och gör min engelska uppgift, går ut och springer... Inget mer än det egentligen... Träffar säkert nån kompis eller nåt :) Chill med ledig dag från stallet. Nu är jag så trött på ridandet som man bara kan vara, wanna kniw why? Jo dom har förstört manegebottnet! Jag har INGENSTANS ATT RIDA, någonsin! För ridskolan har planen! MORR, JAG VILL OCKSÅ TRÄNA MEN NEJ, argh.

Tumblr_luvyhig0oa1qcqj5jo1_400_large

1 kommentar:

  1. inge me saken att göra, men hur mycket kostar wikner i månaden? och hur mycket är det ungefär i månaden att hålla en egen häst?
    har du varit på andra stall där det är billigare?

    MYCKET tacksam för svar =) "funderar" på att köpa en häst/ponny... (kommer troligen inte hända, men man får drömma?;))

    SvaraRadera