12 november 2011

Happyharbor is da shit

Planen var att rida i skogen, men det var kolsvart när jag kom fram, ofc. Så lät Matilda rida honom till en början lite, gick rätt så bra faktist för dom :) Där har jag och sälja till nån dag om jag skulle sälja, om dom skulle köpa då. Men jaja, sedan longerade jag honom en stund. Han var rätt grisig och ville bara ställa sig framför mig, blev alldeles tokig på honom, men tillslut fick jag till det riktigt bra.

Passade på att klippa/trimma pannluggen, manen och svanen också idag. Manen blev ca 5 cm kortare, och svansen typ 10 (jepp) för han har haft sjukt lång svans. Pannluggen togs kanske högst 2-3 cm då jag gillar att den är lång, men han fick pottfrisyr. Göllit värre. Men nu ser han lite fin ut igen, eller sådär fräsch, inte skogsmulle.



Barberad ala Linnéa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar