10 november 2011

Igår...

... Hade jag rent sagt en skit dag med tanke på skolan, satt med tårar i ögonen i datasalen och stressade ihjäl mig, läraren trodde inte på att nätet inte funkat så hade inte kunnat jobba hemma, strul med S, psykkaläraren var besviken på allas prestationer. Sen när har jag börjat bry mig? Men allt blev liksom tårta på tårta, så jag fick totalt nervsammanbrott, så att inte ens engelskaläraren orkade bråka med mig som hon alltid gör. Tur för henne, annors hade jag antagligen slagit till henne. Men nu har jag haft min presenation om "älgen" haha och det gick rätt bra, och jag upptäckte hur trevliga vissa människor kan vara, love it! Så engelskatimmen skrattade jag rätt mycket bort med två semi random killar, noja. Nu har jag haft håltimme och har gjort mitt Buddhist pain-in-the-ass föredrag färdigt. FINALLY! Hoppas nu att jag klarar av det någotlunda bra nu också. Men knappast nåt problem, är faktiskt stolt över mig själv!

Snart börjar ett jäkligt välförtjänt veckoslut ju, älskarälskar. Ska försöka ha roligt med Happy nu, det känns som om jag har försummat honom på senaste tiden, deppigt. men har haft så jäkla mycket annat, plus att jag behöver distrahera mig med sällskap från mina vänner mycket just nu. Är lite rädd, men ska försöka vara stark och ta mig på fötterna igen. JUSTE borde träffa Cami också! Och på söndagen vovven ♥

 

Tävlingsteam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar