06 november 2011

Fin kille

Jag har en rätt fin kille faktist? Jag tog en barbacka tur i ridhuset, och shiet så fin han var! Får alltid den känslan när jag lämnar sadeln åt sidan och får känna hur han arbetar under mig så perfekt. Han var underbart känslig för hjälperna och framåt som vad. Två superbyten gjorde han också, han verkar verkligen förstå dom nu, gud så underbart det känns. Nu måste han bara lära sig som i det andra hållet också. Mellantraven gick bättre än på länge, så är super nöjd! Provade massa annat skoj också, och Happy var positiv och glad. Och då är jag det med. Efter passet så måste jag tvätta hans vänster framben då han har mugg på det benet, men inte så att det påverkar ridningen eller nåt då.



Nu har jag gjort två skolarbeten, tränat bilteori och blivit deppad p.g.a. skolarbeten. Orkar inte längre! Sedan har jag saknat S skitmycket och ska bli av med mitt träffa-honom-beroende. Menmen sånt är det väl, och är VÄLDIGT glad att det är den vägen och inte tvärtom.

Kolla vad jag hittade föresten! Nån av dom ska bli våran bebis ♥


Gina♥

1 kommentar: