17 juli 2012

17/7/2012

Haft en superchill dag idag, skönt med fria dagar från stallet. Man hinner med på ett helt annat sätt med saker och ting. Fast man inte gjort nåt speciellt alls men ändå skönt att veta att man KAN göra saker om man vill.



På stan var jag från typ 12-17? Eller var först i hipposport och köpte lite småsaker så som "kylskydd" till benen, och sedan en flughuva och beställde ett supersött equiline schabrak. Nom!

Efter det var det stan där vi inte gjorde nåt vettigt alls, mamma skulle köpa nåt, och efter det till Iso Omena och där köpte jag en Bh och trosor. ÄLSKAR BÅDA! SÅ MIN STIL, men samtidigt inte haha!

Såg sedan film hemma, och stack med Jackie och mamma till hundparken för nån timme. Skönt att komma ut lite och se var man bor och så, för det vet jag ju inte typ ännu heller?!

Imorgon är det väckning 10, och halv 12 ska jag vara på stallet och börja fixa mig för hopplektion alá Linnéa och Tessan! Hoppas det går bra och att tjejen lyssnar lika bra som förra gången och helst lite bättre också!

Miniskutt

Är alltid lite spänd för hoppträningar, vet inte varför? Jag är mest stressad för att inte göra framsteg tror jag. Jag är inte rädd för att hon ska vara het eller nåt, nej det klarar man. Men att inte utvecklas, fy det skrämmer mig mest av allt. Men träningar är ju till för just det så man måste gå på dem, haha! nej bra kommer det att gå, men knappast perfekt. 

God natt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar