30 juli 2012

Da shit

Oh god besöks rekord! Tack ALLA för att ni orkar läsa min blogg och för att ni slänger in så mycket och fina kommentarer. Det är JUST det som gör mig bloggmotiverad, nu är det all up again, och nu försöker vi hålla det där va?!

Idag har bloggupdaten varit USEL! Orsak= borta HELA dagen och när man kommer hem, ser man på nätet är nere tills klockan 11 så kunde fört uppdatera nu så mercy pls.

Dagen gick åt att hoppträna i 1½ timme och sedan bygga banor, ta bort banor, sköta hästen och putsa upp tävlingssaker så gott jag kunde i förväg. Två dagar tills smällen, shit vad rädd jag är! Haha eller nej spänd mest, hoppas vi bara överlever.

Efter stallet, snabb rund hem alá dusch, mat och så iväg till hipposport = dressyrsadel, hööks= BOT skydd, ridbyxor, borste och huva. Slutligen hundhämtning.

När jag kom hem var klockan MYCKET och jag skulle springa men njeh skoskav som gjorde så att jag inte kunde ta ett steg utan och halta = vila. Suck! TRÖTT på att aldrig slippa 100% iväg, alltid nåt. Vart så taggad med musiken i öronen och allt. Men nej vid skorna kom problemet fram. No can do, vila, vila och vila tills det är läkt och sedan 110% ges och hello rocking body. Och på tal om det så börjar jag få armmuskler och ryggmuskler nu! Go Tess!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar