21 juli 2012

Uppe med tuppen och hos frissan och fixar håret inför ala wedding today. Och juste det är min syster som gifter sig, stort bröllop blir det kan jag lova, och blir sjukt nice om jag gissar rätt.

Om gårdagen så var den sjukt bra, hade det super med S hela tiden, var så skönt att äntligen ses igen! Oj vad jag älskar honom, gubben.

Och jodå jag ska tävla om 2 veckor! Alldeles sjukt jue, platsen håller jag tyst om än så länge. Haha eller så får ni leka detektiver och leta fram det. Men ja två små skuttklasser för att vänja mig och testa hur hon är, hu!

På tal om ridning så vill jag rida idag! Men no can do, kan inte och passar på att köra INGEN TRÄNING idag, chill magmusklerna vilar då.

Nu sms:a med nån riktit speciell -->

2 kommentarer:

  1. "platsen håller jag tyst om än så länge." siinä postauksessa johon olit laittanu ne ilmo-tiedot, ni siinä oli kyllä ihan linkki gumbölen ilmottautumis-sivulle siinä tekstissä..:P

    SvaraRadera
  2. var skall ni tävla??

    SvaraRadera