15 juli 2012

LEVER

Uppdaterar inte på en dag och får ett meddelande som frågar om jag lever? Jo då jag lever, men har inte haft en sekund ensam idag ungefär. Har hela tiden hållt på med nåt, från 12 på dagen tills nu 1 på natten. Fullt upp är ordet.

Vaknade då igen efter en dålig natt, och började göra mig iordning för stallet. Där red jag Tess medan pappa kollade på, och han konstaterade att han var nöjd över köpet. PUH! Skönt att höra, då vill han satsa på det också så, nu är ett eldtest gjort. 

Tess var som tur superfin idag, hon var följsam och lätt fram och lyssnade både fram och tillbaka (iallafall framåt, hehe). Red mycket i galopp, och finslipade på byten och de blev riktigt grymma faktiskt! Drog även skänkelvikningar, och så massor galopp bara så att hon fick ta ut sin stora galopp lite. Hon var sjukt slut efteråt, var alldeles vit av löddrigt svett så hon fick duschas rejält efteråt, prinsessan♥.

Efter det så kom Maria och Marcus hit ganska genast och även Lina. Och vi har suttit och skrattat och talat ändå till 1, och det var jätte kul. Skrattade så att jag dog åt min gamla vänbok som jag gick igenom, f*n så pinsam man har varit.

Men inte mer om det, skulle bara visa att jag lever och nu ska jag träna + sova. 

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar