14 juli 2012

Läsarkommentar

Anonym:
Hur lyckas du få en sån perfekt mage?! Tränar du mycket? Isåfall, hur? 

Svar: Först tack, och ja jag tränar VÄLDIGT mycket. För det första så stärks de mycket qav ridningen då magmusklerna "aktiveras" mycket vid främst dressyr. Men "pumpar" som sagt mina muskler 2 gånger om dagen morgon och kväll 6-7 dagar i veckan. Det innebär 520 olika magmuskel-stärkande övningar. Och ja jag vet att det är VÄLDIGT för mycket slit på musklerna så ofta så jag ska försöka ta ner på det, för effekten är noll. För att musklerna ska växa måste de vila, så musklerövninar 3 gånger i veckan skulle vara ganska idealiskt för ett bra resultat.

Men har även turen att vara naturligt smal, har alltid varit det och kommer antagligen alltid och vara det. Men muskler måste alla jobba för.





Och för extra-föräldrar så kan jag meddela att det är en bikini-övredel!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar