13 juli 2012

Tankar

Bättre idag, lugnat ner mig. Kvällarna är oftast jobbiga och dagarna bra. Skönt att det är ljust ute nu och kan fundera på annat. Sitter just nu med några bekanta/vänner i bilen utanför mc donald's och väntar på att de äter. 

Suck, när ska allt rulla på igen? Var ju så glad nyss, och jag blir ensam PANG ! And it's on again. Jobbigt men jag klarar mig, jag vet det. Jag kan alltid det, tycker bara sånt här är löjligt. Vill inte vara än av "dem", de som inte är starka nog att jobba emot. Nejrå, jag kan vara stark.

Allt är bara så svårt utan den som fick upp mig från det hela, nu är jag igen on my own. Och där ÄR jag svag.

2 kommentarer:

  1. Vad menar du? Kan du inte göra ett inlägg där du berättardet?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har redan gjort det förr :
      http://linneamorelius.blogspot.fi/2011/12/skitet-som-forstorde-mitt-liv.html

      Radera