15 juli 2012

Feeling SO alone


Trött är jag igen, jävla marsvin som vanligt. I natt ryker dom ut for sure! Är lite konstig idag på nåt sätt... Har drömt så konstiga drömmar att jag har svårt att "vakna upp ur dem" och inse real life liksom. Nej fy, kanske sover lite till eller nåt.

Idag borde man dra sig ut, som vanligt ingen lust. Jo ut är ju kul, men just nu passar det sig så jäklligt dåligt. Behöver komma upp på benen först. vill inte att det sker samma som igår. Nej, jag vill vara "färdig" för det, och på nåt sätt är jag inte det. Orkar inte längre... Det är nåt med ensamheten som gör mitt huvud knäppt, fattar inte kan ju inte alltid ha nån som håller mig i handen och vägleder mig?

Nej nu positivare, kollar på hjälmar på nätet och har kärat ner mig i swarowski Kep:en nu. Men priset... Kommer aldrig att funka, inte med egen lön eller nåt alls, eller beror på om jag får löneförhöjning. Då så kanske det ordnar sig bra... Men man vet ju inte.

images/Cromo S Swarovski.png

Nej vilket flummeri, vet varken ut eller in. Ingen idé att blogga då jue? Det enda jag nästan vet är att jag hade tänkt rida ut på Tess idag, wish me good luck.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar