26 juli 2012

Att vara bloggare gör en...


Det sötaste ever hände ju idag! När jag gick för att hämta Tessan från hagen så gnäggade hon till mig ♥! Låter så löjligt men blev så sjukt glad inombords, hon känner igen mig och verkar vara glad över att se mig, åh prinsessan min ♥

Red ju bara ut i ca en halvtimme skrittandes för att hon skulle få ta det lugnt men ändå komma i rörelse, så chill bara. Höll ändå på med henne i stallet läääänge före ridningen och pysslade med henne. På nåt sätt så gillar jag det mera med stor häst? Det känns som att resultatet syns mer, och som om de kräver mera omvårdnad fast det verkligen inte är så. Konstigt.

Ikväll skulle jag ha sprungit, men nehhe jag försträckte ryggen idag under ett av träningspassen så kan knappt röra ordentligt på ryggen, så nej inte riskera att det blir värre = vila. Simple. 

En grej jag kom på här under dagen äår bloggvärlden i allmänhet, antingen sänker den en eller så höjer den en i självförtroende. Jag har INTE tagit mycket skit på bloggen, visst nån kommentar nångång har det väl varit men orkar inte bry mig. De flesta uppskattar ändå den så jag är nöjd. Det finns ALLTID haters och det kommer alltid att finnas, och de är en del av bloggvärlden. De förstår ofta inte själva att de bara HÖJER en istället för sänker. De pratar skit om en till nån annan --> de kollar bloggen = mera statistik. Simpelt. Jag känner mig som om jag har fått mer skinn på näsan redan nu, bara för att jag har lärt mig att stå upp för mig själv, och våga vara ute på nätet offentligt. Jag vågar skriva ut mina åsikter och vad jag tycker och tänker. Människor får sedan tycka vad de vill, förhoppningsvis positivt men kan ju inte tvinga nån.





Jag är inte personen som fejkar på bloggen, jag är vem jag är både hemma, med kompisar, med killen, på stallet och även på bloggen. Jag är inte den som döljer mina känslor för omvärlden, nej. Är nåt fel så säger jag det, därför kan jag ofta uppstå som "deppig" etc. eftersom jag vågar visa när det är dåligt. Tro mig alla har  dåliga stunder, men de flesta tar inte fram det så officiellt som jag gör. Men det är allas egna val, på gott eller ont.



Och ojoj samma bild igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar