29 juli 2012

fy för blod

Jag perfekt, fuck no. Jag är inne i den värsta perioden just nu. Är totalt galen, vet inte vad jag ska göra. Ska klara av att ta hand om mig själv, vilket verkar vara mission impossible nångång. Ta mig inte fel, är självständig, men det är svårt att ta hand om sig själv och reda ut knuten när ens egna huvud jobbar emot en, DU JOBBAR EMOT DIG SJÄLV! Fan vad det kan vara svårt, jag och mig själv mot mig själv. 

Tyvärr så vet jag nu att jag måste ge upp roliga saker för att kunna leva. Att vara som jag nu är är inte bra, för mig eller nån annan. Då måste jag ge upp vissa grejer och prioritera.

Galet flummigt, I know. Men behövde skölja av mig allt. Varit och sprungit och försökt rensa huvudet, blev lite bättre, men inte mycket. Ska nu och rida och försöka fokusera på det. Knappast nån höjdare det heller, men ska försöka. Mår så jävla illa, fysiskt och psykiskt. Behöver nåt sällskap desperat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar