31 juli 2012

Walking all day

Shit vad mycket det kommer att bli mycket gående idag och aerobisk träning. Började dagen med att gå en lång promenad med hunden, och har nyss varit ute och sprungit typ 3 km eller nåt. Och ikväll så ska jag promenera en halvtimme med Carry så mycket walking for me. Inte mig emot dock eftersom jag inte rider idag (skötaren har varit och ridit och fixat till henne).

Jag tror allvarligt att NÅN har nåt emot mitt springande?! Skavsår, huvudvärk, stickor i fötterna, utmattning, för mycket mat, för lite mat. ALLTID! Nu stack jag iväg med en så bra känsla, men jaha vad märkte jag efter några hundra meter? Att jag har sjukt ont i halsen, fan d det tyngde och värkte. Men klarade det ändå, men måste ta några pauser för att inte överanstränga halsen allt för mycket.



Morr och jag är störd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar