28 juli 2012

Ner gåre

And it's going down again. Blogg för inbjudna läsare? Dunno, jag vet ju inte. Har underbara läsare och så får se ocks bloggen har varit på topp den senaste veckan verkligen. Men känns som att alltid gränsen kommer, att man är sådär OJ nu ska jag satsa, man gör det och sen tomt? Bara wutt? "Blogga mer blogga mer" jodå FÖR VEM? Jag vet, jag är ingen storbloggare och väntar mig inte det. Men vill människor ha bra update så får man ge och ta u kno? Vill se att NI finns och att ni uppskattar detta, annors far tyvärr blogglusten. Just saying, men ni är bäst ändå. Men nångång är det liite på botten.




5 kommentarer:

  1. Vinn ditt favoritsmycke från Becca Design :D Det är busenkelt att vara med:
    http://adaras.se/2012/july/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-beccadesign.html#comment

    SvaraRadera
  2. neeej.. din blog o lollus va mina bästa bloggar.. känner int er men ni har bra bloggar !! men nu är lollus blogg bara för inbjudna.. va ska ja sen göö nä int din blogg heller går att läsa fö mej.. NEEEJ.. DU MÅSTE FORTSÄTTA! Världen går under annors.. :(

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket, detta hjälper och gör så man orkar fortsättta :)

    SvaraRadera
  4. sätt tyglarna i nedre hålet om du vill ha mer kontroll

    SvaraRadera
    Svar
    1. har ren gjort det :D, ska testa på måndan hur det går

      Radera