22 juli 2012

tjohopp jag flummar så tusan

Igår vart de ju Sofias och Jarkkos bröllop all day all night. Idag har det varit om killen all dag all night, och Tessan såklart då.

På dagen var jag sjukt slö och småsur så låg bara och muttrade hela morgonen, men S var ju go som alltid så han fick mig på bra humör.  Vaknade gjorde jag först ordentligt runt 4 när vi stack ut och åt, och herregud jag åt mycket! Kan inte beskriva men nöjd chey.


Orkar inte förklara om ridpasset så kommer en jäkligt flummvideo!:



Och nu efter stallet rusade jag hem, hämtade pengar, körde som en tok till filmtown, köpte godis för fucking 5 euro, körde hyseriskt hem och stack ut och sprang. Wow vilken kondition Tess har gett mig! Förr kunde jag bli andfådd efter några minuter men sprang flera kilometer hur lätt som helst! ME LIKEY!

Men nu har jag ridit, sprungit, tränat 3 gånger muskler så ne nu fan GODIIIS KALLAR ---> 




2 kommentarer:

  1. Hahah fan va ja älskar dina videobloggar! Mer mer mer :)

    SvaraRadera
  2. Hah, man blir ju bara på ett så bra humör när man ser på dina videobloggar!:))

    SvaraRadera